Ahhh, va’ gött (igen)!

Ännu en löparrunda i halvmilsslingan avverkad. :)En fantastiskt fin upplevelse med alla klarfärgade blommor i dikena hela vägen: Smörblomma, Skogsnäva, Hundkäx och Ormbunke om vartannat. Det är så lätt att ta dem för givna, men när man väl kommer där alldeles själv och möter denna prakt… Man kan inte annat än förundras!

Nästan lika fantastiskt som att springa, faktiskt. 🙂 Å apropå det: Härom veckan fick jag till en sån otroligt skön känsla där ute i spåret så att när jag sedan förtalte med kärestan om det så slank det ur mig

”Det var fasen bättre än sex till och med!”

Hahaha, det fick jag snart äta upp… Med löparsockorna på! 😉

Vill du stöda Juura.se?

Varje litet bidrag betyder så mycket för den vidare utvecklingen av webbplatsen och de aktiviteter som kan förknippas med den. Om du tycker att det jag gör här på Juura.se tillför dig något väsentligt skulle jag med stor tacksamhet gärna se dig som min patron!

Become a Patron!

Ett annat sätt som du kan stöda Juura.se på är genom att förse dig med min bok Från foten av Tibidabo till Vyšehrad: På resa i en introvert högkänslig mans själ.

Från foten av Tibidabo
Trevlig läsning tillönskas!

Om Jonaz Juura 485 Articles
Jag är upphovsman för och redaktör på juura.se samt skriver här artiklar och blogginlägg i ämnen som intresserar mig -- företrädesvis om självkännedom (t.ex. HSP, MBTI, enneagrammet och andlighet) men också om mer "värdsliga ting" som kretsar kring t.ex. aktuella samhällsfrågor, kultur och arbetsliv.

Bli den förste att kommentera

Kommentera

Din e-post adress kommer inte att publiceras offentligt.


*